Intrebari frecvente

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare, completeaza formularul disponibil in sectiunea Contact, atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare

Am primit un cupon cadou sau un cod de reducere si am incercat sa il folosesc la o comanda, dar nu se aplica. Ce trebuie sa fac?
Daca ai incercat sa folosesti un cupon cadou sau un cod de reducere asigura-te ca ai introdus codul corect. Daca ai incercat sa aplici pe o comanda un cupon cadou sau un cod de reducere castigat intr-o campanie, verifica daca produsul pe care vrei sa il comanzi face parte sau nu din categoriile participante la campanie. Daca produsul face parte din categoriile participante la campanie si nu reusesti sa aplici cuponul cadou sau codul de reducere pentru plata comenzii, te rugam sa ne contactezi la numerele 0727.298.792 / 0754.684.199 / 0761.842.689 sau prin e-mail la office@megashops.ro

Am pierdut cuponul cadou sau codul de reducere . Cum il recuperez?

Pentru recuperarea cuponului cadou sau codului de reducere, completeaza formularul din pagina Contact mentionand adresa de e-mail asociata contului tau din site. In baza solicitarii tale, un consultant va retrimite mesajul ce contine cuponul cadou sau codul de reducere. Atentie, daca adresa de e-mail nu coincide cu cea asociata contului tau din site, cuponul cadou sau codul de reducere nu va fi retrimis.

Care este avantajul unei comenzi online?
Solicitarile pot fi inregistrate oricand la orice ora.

Cand se livreaza comanda mea?
Coletul va ajunge la destinatar in 1-2 zile de la primirea comenzii oriunde in Romania prin Fan Courier.
In ziua livrarii coletului veti fi contactat(a) de catre un agent pentru a stabili de comun acord ora si ziua pentru livrare.

Contact si program de lucru service
Veti primi la livrare pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie un certificat de garantie cu toate detaliile centrelor de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie.
Certificatele de garantie sunt emise de catre producatori, produsul defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat.
De asemenea In cazul in care nu puteti ajunge la unul dintre punctele de service specificate pe certificatul de garantie va oferim serviciul Pickup & Return prin Fan Courier.
Serviciul este oferit tuturor clientilor care au cumparat produse de la noi SC Livrari Megashop SRL. Produsele trebuie sa fie inca in garantie.
Inainte de a trimite un produs va rugam sa luati legatura cu noi la unul dintre nr de telefon specificate pe site 0727.298.792 , 0754.684.199 sau 0761.842.689.
Transportul la trimitere va fi achitat de catre expeditor, iar la intoarcere de catre noi SC Livrari Megashop SRL.
Inainte de trimitere va rugam sa impachetati foarte bine produsul si sa fie acelasi produs pe care l-ati achizitionat de la noi SC Livrari Megashop SRL, deoarece la primire (in prezenta curierului) se va verifica seria motorului si in caz contrar se va intocmi proces verbal si produsul se va casa.
De asemenea va rugam sa adaugati la colet o copie dupa factura, certificatul de garantie in original si un bilet in care sa specificati problema aparuta.

Nu am primit certificatul de garantie sau/si factura, cum procedez?

Pe exteriorul coletelor (la vedere) sunt lipite plicuri transparente si autoadezive care contin factura si certificatul de garantie. In cazul in care nu le-ai gasit, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul din sectiunea Contact in maxim 48h de la primirea coletului.